Saturday 14 January 2012

Alkisah satu pagi...

Assalamualaikum..hye korang?sht x?Pg2 ni xbaik msm2 muka..korang cuba bc kisah aku ni,hi3..pasti mcuit ati aku,hati korang kompen aku xthu..
Nk djadikan cerita,alkisahnya suatu hari aku nk pegi sekolah. Ak pg2 bla bgun slpas slt subuh pasti tlena blik.Pastu tggu loceng besar mbebel bru aku tgedek2 pegi mandi.Loceng besar yg aku mksudkn d sni,adlh arwah tok aku..bla dh lewat bgun mka tlepaslah trnspot utk aku tumpang nk ke jalan utama.Nun jauh dluar sna.Sp2 yg duk kt wtpai,tau le kg tembak baru ye.. Jenuh aku berjalan brulah tiba kt htian teksi.
Punyalah bpeluh bdn aku ni,bru je leh duduk,tiba2 ada kelibat van yg bhenti. Tersyum aku,van cikgu Pa..jimat duit blanja aku.Maka dgn tanpa diundang trus aku naik kt bhgian blkg van tsbut,yg hairannya nape ank dia turun..lalu cikgu Pa yg duk kt dpan tersyum jga pd aku dan bkta..'sbNrnya hrini sya ada keje skit xdpt htr ank sya,tp mmdgkn awk dh naik van sya..kenelah sya mgtonya'.Maka dpglnya smula ank dia lalu aku dhantar ksekolah bsma2 ank dia yg mmg bskolah y sma dgn aku.hi3. Aku yg mlu ni buat2la muka xmalu.Lepas tu aku dh tobat xnaik van dia tnpa diundang tlbh dhulu..hahaha..malunya aku pd mrka hya Tuhan yg tahu..

8 comments:

  1. hehe igtkan cerita budak sekolah la tadi.lain kali tanya dulu boleh tumpang ke tak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. nostalgia lma ni..mns bl dkng.pepun tq sbb sdi fllow blog y xsbrp ni.tq bebyk.. :-)

      Delete
  2. alahai siannye

    takpe malu skit2 suda

    ReplyDelete
    Replies
    1. skrg dh xmlu dh cz xpnh jpa cikgu tu dah,he2.

      Delete
  3. salam Ina
    he he,kelakar ada, malu pun ada kan.
    tapi, baiknya cikgu tu
    sanggup pergi sekolah balik utk hantar ina dan anaknya tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. agknya dia seganla nk suruh ina trun sml..ki3

      Delete
  4. dah singgah dan follow sini
    jom try usha sana pulak

    ReplyDelete
  5. alahai kak... tebal je muka tahan malu ya.. buat2 tak malu sudeh.. hehehe ;p kenangan dan pengalaman tu guru segela ilmu.. hehe

    ReplyDelete